Menuju Ke Medan Peperangan…

Posted: 27 Oktober, 2009 in Kosong, Personal, Uncategorized

Assalamualaikum…

Tinggal kurang dari sebulan je lagi aku akan hadapi SPM, sesuatu yg aku anggap peperangan besar. Aku tak tahu aku dah bersedia atau belum. AKu tak buat apa2 pun untuk menghadapinya.

aku rasa semuanya gara2 sekolah aku. Program yg diorg tengah buat sekarang buat aku rasa xde mood nak belajar. ntahla.

walau ape2 pun, aku xbleh jadikan apa2 sebagai alasan! Aku akan cuba mengatasi masalah ini. Moga2 berjaya aku dapat buat dengan sebaiknya utk SPM.

Buat sesape yg bace, doa2kanlah kejayaan aku ye…

Insya-Allah, sesiapa yg mendoakan utk rakannya, malaikat akan turut mendoakan doa yg sama utk dirinya.

Amin.

~Wish me luck!~

Wassalam.

Tinggalkan Jawapan

